OVER ONS

De bestuursleden van Stichting Point of View hebben een relatie met film en zijn als regisseur, productieleider, uitvoerend producent of adviseur betrokken of betrokken geweest bij projecten van diverse filmproducenten.

Met uw bijdrage kunnen we die mooie productie

- die de kijker of ontvanger raakt -

maken.

Als gever kunt u net dat verschil maken tussen doorzetten of er niet aan beginnen.

We zijn eraan gewend om efficiënt en bijna gierig te werken. We kijken niet naar al die dagen en uren die we als bestuur onbezoldigd besteden aan het filmproject. We weten bijna niet beter. En dat geldt ook voor de filmmaker. Zij en wij vinden dat onderwerp belangrijk en wij willen die film!

Wel hebben we één voorwaarde: KWALITEIT. Met uw gift kunnen wij dat realiseren.

Uw (financiële) betrokkenheid betekent eveneens draagvlak voor ons onderwerp. Hierdoor kunnen we andere subsidiënten/fondsen interesseren voor ons project. En misschien dat u in uw netwerk personen/instellingen of organisaties/bedrijven kent die u in kennis kunt stellen van onze Stichting en onze plannen.

Als u besluit ons te steunen dan denken we graag met u mee over uw specifieke wensen, uw betrokkenheid en over uw schenkingsvorm. En vanzelfsprekend kunnen we een afspraak maken om u inzicht te geven in onze werkwijze, onze bedrijfsvoering en hoe uw geld besteed zal worden.

Ron Visser, voorzitter

Producent en regisseur van films ter ondersteuning van organisatieverandering en educatie- en promotie films in opdracht van de overheid, non-profit organisaties en zakelijke dienstverlening. Ron studeerde wiskunde en promoveerde in de sociale wetenschappen. Hij was lange tijd docent bij de psychologieopleiding aan de Universiteit Leiden.

Ingeborg Putter, secretaris/penningmeester

Uitvoerend filmproducent, communicatie-adviseur en producer marketing en distributie bij Worldvisuals Film. Ingeborg was mede vennoot van een communicatie-adviesbureau en was onder meer werkzaam als communicatiemedewerker bij VluchtelingenWerk Nederland en Randstad Groep Nederland.

Richard de Wit, bestuurslid

Senior adviseur bij Crisisplan, onder andere verantwoordelijk voor het ont-wikkelen en produceren van films, multi-media en e-learning. Richard werkte als adviseur en speech-schrijver voor de bewindslieden van Justitie en was redacteur van departementale publicaties. Hij volgde een opleiding scenario-ontwikkeling en was gastdocent bij de Universiteiten Leiden en Tilburg en de Overheidsacademie voor Communicatie.